Julemarked og pepperkakebaking

Hei hei dere! Etter en litt hektisk uke med mange oppskriftsinnlegg og DIY-prosjektet sist uke ble det brått to dager fri fra bloggen. På mandag hadde vi kaffebesøk av moren til Matias, også bakte mamma og jeg pepperkaker utover kvelden. Og i går var det bursdagen til Matias. Hele dagen gikk bort på å gjøre ferdig siste julehandel, feire han og julequiz. Så da det i dag var litt ledig tid tenkte jeg å stikke innom for å si hei. Jeg har noen bilder fra julemarkedet i Spikersuppa jeg ikke har vist dere, og et par bilder fra pepperkakebakingen, så her kommer et lite bildedryss ♥

Et av de røde eplene ble med meg hjem, de er jo så fine!

Mange gikk på skøyter, og selv om det var litt kaldt fristet det litt. 

Åh, brente mandler, det er jul det! Jeg var der med Pre fra jobben, hun kjøpte et par poser, og de var så gode!

En liten pust i bakken med gløgg måtte vi unne oss. 

Det var en veldig koselig tur på marked, selv om vi ikke endte opp med å kjøpe så mye. Det var nok å bare gå rundt å se og lukte ♥

Det ble ikke mange bildene fra pepperkakebakingen, men her er en liten kollasj. Det gikk i baking, julemusikk og gløgg hele kvelden, og det var så koselig! Pyntingen var vi kanskje ikke helt stødige på, men gøy var det i hvert fall ♥

Nå skal jeg straks ut av døra og besøke ei fra jobb som bor i nærheten. Vi er et par stykker som skal samles for litt gløgg og kos, gleder meg 🙂 Håper dere får en superfin kveld!

– Sara


#jul #julekos #julemarked #marked #brentemandler #pepperkaker #pepperkakebaking #baking #kos

3 kommentarer
    1. Det så kjempefint ut på markedet. Tenk jeg har ikke fått vært der ennå :-/ Burde jo fått vært der..Kanskje jeg må ta med rottisene og gå en tur i morgen 🙂 Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg