Nedtelling til jul med kalendere på nett

Julekalendere kommer i alle mulige varianter nå om dagen, og de tradisjonelle sjokoladekalenderne jeg husker som barn har fått sterk konkurranse. Man finner alt fra skjønnhetskalendere til skrapeloddkalendere og tekalendere. Så det er virkelig noe for enhver smak. Meeen, man trenger ikke bruke masse penger på dyre, fancye julekalendere. Det finnes mange man kan være med på helt gratis på nett, hvor du kan vinne fine premier. Jeg tenkte derfor å tipse dere om et par stykker som jeg er med på i år ♥

Hvis dere har lyst til å følge to tøyrotter på gale sprell frem til jul må dere sjekke ut Frodith sine. I kalenderen hennes får dere masse humor og morsomme nøtter hver eneste dag. Og premiene har hun laget selv! Det er bare å melde seg på 🙂 

Norwegian bruker alltid å ha morsom julekalender, og i år er intet unntak. Du kan bevege deg rundt dette huset og finne en norwegian-coin hver dag, i tillegg til å åpne en luke med en morsom oppgave. Man kan vinne rewardpoints og andre fine premier. 

Til slutt har jeg en kalender for de skjønnhetsinteresserte, nemlig Makestyle sin.  Her svarer man på enkle spørsmål hver dag, så kan du vinne veldig fine premier. De har blant annet gitt bort en MAST-krøllstav, så her kan man virkelig vinne fine ting!

Dette er noen av kalenderne jeg prøver å få med meg hver dag i desember, så får vi se om det blir en premie eller ikke. Det er uansett gøy å delta, også går tiden til jul bitte litt fortere 🙂 Hehe

Har du noen julekalender i år? 

– Sara 


#jul #julekalender #kalender #desember #julekos #tips #inspo 

7 kommentarer

Siste innlegg