Mine vinter-favoritter i sminkepungen

I dag tenkte jeg å vise dere hvilke produkter som er mine favoritter i sminkepungen for tiden, og som nok kommer til å være min go-to sminke nå i vinter. Dee vil få se en del produkter som jeg alltid vender tilbake til og som er noen av mine absolutte favoritter. Jeg har prøvd å være litt kreativ denne gangen, med illustrasjonsbildet, men for dere som liker tekst best står alt forklart i innlegget.

For å få en fin makeup er jo basen veldig viktig, en god foundation, en concealer og kanskje et pudder er greit å ha. Når det kommer til foundations vingler jeg litt frem og tilbake mellom et par favoritter, men Glo Minerals sin Luxe foundation vet jeg alltid ser utrolig bra ut på. Den gir en veldig fin glød, noe som kan være litt greit hvis huden blir litt gusten på vinteren. Har jeg urenheter liker jeg veldig godt bareMinerals sin correcting concealer, det den concealeren jeg har prøvd som dekker absolutt best.

Jeg orker ikke styre med heavy contour, i hvert fall ikke til vanlig, men for å markere kinnbena litt og for å få litt farge på blek hud bruker jeg Bahama Mama. Den er etter min mening et must have i sminkepungen!  En fin blush liker jeg også å ha på, og i det siste er det TheBalm sin lyserosa fra Instain jeg liker best. For glød bruker jeg nok et TheBalm-produkt og nok en must have, Mary-Lou Manizer selvfølgelig. Den fungerer veldig godt og er utrolig drøy i bruk.

På øynene liker jeg ofte å gå for naturlige jordtoner, og der er W7 sitt In The Buff-palett helt perfekt! Jeg har jo skrevet om det et par ganger før, og jeg er fortsatt veldig fan av det. Det er godt pigmentert og ikke minst veldig billig! En av mine favorittmaskaraer er uten tvil Lancôme sin Hypnôse. Den gir lange dårdyrvipper til alle, perfekt hvis du ikke orker å styre med løsvipper på sesongens julebord. Brynene mine er ganske greie som de er, men jeg har enkelte steder noen bare flekker, derfor liker jeg å fylle inn de med brynssettet til Glo Minerals. Her følger det med to farger, en brynsvoks, en highlight, pinsett, en pensel og maler til napping.

På leppene går det mye i liquid lipsticks om dagen, og favoritten er nok Bedtime Flirt fra NYX. Den sitter godt på, er rimelig og de har utrolig mange fine farger!

Der har dere min sminkepung for sesongen som kommer, i hvert fall for hverdagsbruk. Når julebord og andre festligheter begynner å dukke opp kommer jeg nok også til å hente frem en rød leppestift, en eye-liner og kanskje også noen flere øyenskygger. Vi får se! Helt til slutt vil jeg bare tipse dere om et veldig kjekt produkt fra TheBalm som heter In TheBalm Of Your Hand. Det er et samle-palett med flere av mine favoritter, blant annet Bahama Mama, Mary-Lou Manizer og Instain. Hvis du ikke har testet ut TheBalm før er dette virkelig et bra sted å startet, for du får prøvd så mye på en gang.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg