Oppskrift: Halloween-drink

God lørdag! Håper dere har hatt en fin start på helga? Vilde sov over hos meg i går, og vi koste oss som vanlig veldig. Nå håper jeg dere er klare for nok en oppskrift? To dager på rad med oppskrift tåler dere vel? I dag vil jeg nemlig tipse dere om en Halloween-drink, som kan nytes både med og uten alkohol. Den er lettlagd og smaker veldig godt, også ser den litt skummel ut! 

Ingredienser: Noen bjørnebær // Isbiter // En liten bunt mynte // Ca. 2 dl tranebærjuice // En shot rom (valgfritt)

Start med å mose bjørnebærene, tilsett så mynten, isbitene og eventuelt rom. Hvis du vil kan du kjøre det noen sekunder i en blender for å knuse isen.

Ha blandingen i ønsket glass, før du heller over tranebærjuice. Jeg skrev ca. 2 dl slik at dere kan smake dere frem selv. Jeg brukte litt i underkant av 2 dl. Pynt med litt mynte på toppen, og gjerne noen hele bjørnebær i drinken.

Jeg tror nok jeg skal lage med meg et par av disse her å ha med på fest etterpå. Matias og jeg skal som nevnt tidligere på Halloween-fest i kveld. Faktisk så starter festen om et par små timer, og jeg er ikke ferdig med kostymet mitt enda! Så jeg tror nesten jeg bare må løpe, ønsk meg lykke til! 

Hva er kveldens planer?

– Sara


#halloween #drink #drikke #tips #oppskrift #inspirasjon #inspo #hjemmelaget #tranebær #mynte 

6 kommentarer

Siste innlegg