DIY: Mini Jack O’ Lantern

Hei dere! Nå nærmer Halloween seg med stormskritt, og i den anledning har jeg lyst til å ha en temahelg her på bloggen. Tidligere har jeg hatt DIY-week, og denne gangen tenkte jeg å prøve meg på en Halloween-langweekend. Jeg skal forsøke å få til litt forskjellige innlegg, så det ikke blir for ensformig. Vi starter med disse supersøte minilyktene som lages på 1-2-3. Disse er mye enklere å lage enn de store gresskarene, og siden vi bor i en leilighet i andre etasje har vi ikke noe sted å sette ut gresskarene uansett. Så da tenkte jeg det ville passe bedre med noen miniutgaver som kan settes i vinduskarmen. Håper dere liker de!

Du trenger: Appelsiner // En tusj // En skarp kniv 

Skjær av toppen på appelsinen og skrap ut innmaten, husk å ikke kast det, for dette blir deilig fersk appelsinjuice! Tegn så på ansiktet og skjær forsiktig ut. 

Så er det bare å sette inn et telys og lykten er klar. Dette tok ikke fem minutter en gang, og jeg synes de ble riktig så søte. Lag et par stykker og dekorer vinduskarmen med lyktene og litt bomull. Enkel, og ikke minst billig Halloween-pynt.

Hva pleier du å pynte med til Halloween?

– Sara


#halloween #appelsin #gresskar #diy #hjemmelaget #gjørdetselv #tips #inspo #inspirasjon 

12 kommentarer

Siste innlegg