Jonas Alaska på Parkteatret

Hei og god søndag dere ♥ Jeg vil først bare beklage for at jeg er så fraværende om dagen. Det er fortsatt mange som klikker seg inn hver dag, og det må være utrolig kjedelig å komme inn til det samme innlegget som lå ute i går og dagen før der. Grunnen er at jeg jobber ganske mye, og jeg blir litt sliten av dra frem og tilbake til Fornebu. Når skiftplanen min er en salig blanding mellom tidligvakter, kveldsvakter og nattevakter fører det til at jeg i perioder får altfor lite søvn og da har jeg lyst til å slappe av de dagene jeg har fri. Men jeg klager ikke, jeg er heldig som har en jobb. Den er tidvis veldig utfordrende, men jeg har helt herlige kollegaer! Så, i dag ville jeg derfor stikke innom for å si tusen takk til alle som fortsetter å komme inn her, og til og med legger igjen søte kommentarer. Dere er best ♥  

Jeg vil også vise dere et par snaps fra torsdagen. Etter jobb sjekket Matias og jeg nemlig inn å Plaza for natten. Vi skulle på Jonas Alaska-konsert og bestemte oss for å gjøre en liten tur utav det. Vi endte opp i 25. etasje, det var rimelig uvant, med tanke på at vi kun har 7 her på Fornebu! Men herlighet for en utsikt!

Før konserten dro vi på Munchies å spiste litt. Vegetarburgeren de har der var utrolig god, anbefaler å prøve den hvis dere skal dit en gang. Så var det bare å komme seg til Parkteatret. Vi sto helt foran under hele konserten, og fy så bra den var! Dette er andre gang jeg ser Alaska live, og det blir helt sikkert ikke siste. Han spilte veldig mye nytt, men også noen av de gamle låtene. Jeg savnet låta Summer, men bortsett fra det var det ingenting å klage på.

Hvordan er det med dere om dagen?

– Sara


#konsert #oslo #jonasalaska #parkteatret #musikk #norsk #hverdag #underholdning

6 kommentarer
    1. Så deilig med en helg i byen da, skikkelig på FERIE liksom 🙂 Tenk at dere bodde her da… er litt rart at du ikke bor her lenger, selv om jeg aldri møtte deg her…Så synes jeg liksom du passet her likevel 🙂

    2. annebe: Nei det skal jo ikke det, men det er likevel kjedelig å ikke få blogget så mye som man ønsker.
      Ja ikke sant, synes han er veldig flink ^^
      Håper du har en fin kveld også <3

    3. frodith: Det ble bare en natt på hotell dessverre, jobben kaller. Men deilig var det, og veldig gøy med konsert! Ja, det er nesten litt rart å tenke på nå, det føles litt rart å komme tilbake. Men hvis savnet blir for stort er det heldigvis en kort busstur unna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg