10 last minute halloween costumes

I dag er det er nøyaktig to uker til Halloween, og hvis du som meg skal feire lørdagen før begynner det å haste med å få på plass kostymet. Jeg har ikke hundre prosent bestemt meg for mitt enda, men jeg ser ganske godt for meg hvordan det skal bli i hodet. Dere skal selvfølgelig få se kostymet mitt når den tiden komme, men i dag tenkte jeg å komme med noen enkle kostymetips for dere som begynner få litt dårlig tid og ikke ønsker å bruke så mye penger.

Red coat (fra Pretty Little Liars)

Denne er megaenkel, og alt du trenger er en rød treanchcoat og lyst hår. Har du ikke lyst hår vil jeg tro det finnes rimelige parykker i lekebutikker som gjør jobben. Du kan også lage små lapper signert med -A som du legger rundt på festen.

Snapchat-filter

Er du god med sminke kan du forsøke å gjennskape et av de kule filterne på Snapchat. Kanskje det søte rådyret, nerdefilteret eller hundefilteret? Det er bare fantasien (eller sminkekunnskapene) som setter grenser.

Kim Kardashian

I fjor gikk jeg for en veldig enkel løsning, og gikk som Kim Kardashian. Alt jeg kjøpte var et skjørt og en topp fra HM, som jeg fortsatt bruker. Så tok jeg bare en pute under skjørtet for å få større rumpe, kjørte på med counturering og en lav hestehale. Veldig enkelt!

Pokemontrener

Pokemon har jo vært veldig populært i år, så hvorfor ikke gå som en Pokémontrener? Kanskje du har noen gamle effekter liggende fra barndommen, hvis ikke kan du alltids male en isoporball slik at den ser ut som en Pokéball. Se om du kan finne en caps og klær som ligner på Ash sine så er du good to go!

Serial killer

Denne så jeg på en Youtube-video en gang og synes den var veldig morsom! Alt du trenger er et par av de småboksene med frokostblanding, noen plastkniver og litt lekeblod. Stikk plastknivene inn i frokostblandingboksene og klin på litt blod. For å være sikker på at knivene sitter kan du lime de fast. Fest så disse boksene rundt på klærne dine, og kjør gjerne på med mer blod!

Sim

Jeg er vel ikke den eneste som har brukt uendelig mange timer på spillet The Simes gjennom årene? Alt du trenger å gjøre for å kopiere simskarakteren din er å printe ut den grønne diamanten simmene har over hodet. Fest den til en hårbøyle og kle deg som vanlig.


(Merket for gjennbruk)

Bokser

Nå er boksing blitt lovling i Norge igjen, så da passer det jo perfekt å gå som bokser! Kle deg i sportstøy og ha gjerne på en morgenkåpe i slike, slik de bruker å ha når de går inn i ringen. Smink på en blåveis og du er i mål.

Audrey Hepburn

Denne er jo veldig klassik, men likevel et kult kosyme. Ta på deg en lang sort kjole, et perlekjede og noen sorte lange hansker. Sett opp håret og ikke glem winged liner!


(Merket for gjennbruk)

Emoji

Her er det bare å kle seg i gult og printe ut en stor emoji som kan holdes foran ansiktet. Fest emojien på en pinne, og ha gjerne forskjellige emojier på hver side så kan du bytte på litt.

Queen Bee

Denne er litt søt da! Du trenger bare å kle deg i gult og sort, gjerne stripete plagg også topper du det med en krone. Har du bievinger er det selvfølgelig enda bedre!

Da håper jeg de av dere som trenger det fikk noen ideer her. Så må dere gjerne si hva dere skal gå som i kommentarfeltet! Det er så gøy å høre om andres kostymer.

Hva skal du gå som på Halloween i år?

– Sara


#halloween #kostyme #utkledning #tips #ideer #ide #inspo #inspirasjon

6 kommentarer
    1. Det er jo mye fint man kan kle seg som 🙂 Jeg trodde først man skulle være skummel, men har skjønt etterhvert at det ikke er så nøye? 🙂

    2. såå herlig innlegg! Masse gode og unike tips, hehe <3 Jeg har allerede kjøpt et djevel kostyme hehe! Kardashian var jo kjempesmart, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg