Oslo med to fine jenter

God søndag! Gårsdagen i Oslo med Anna og Vilde var så fin! Etter en litt spesiell busstur kom vi oss omsider ned, klare for å sjekke ut årets Matstreif. Det var ekstremt mye folk der i år, så det var litt vanskelig å komme frem. I tilleg var det dessverre ikke så mange vehetariske boder der, men vi hadde det gøy uansett. Da vi var mette og lei festivalen tuslet vi ned på Aker Brygge en tur for å bare slappe av i sola. Så ble det litt shopping og middag. Her kommer et lite bildedryss 🙂

Fineste ♥

De solgte maiskolber fra Ringerike! (her jeg bor)

Anna hadde så lyst til å teste denne! Eller, hun hadde ikke noe, jeg trengte jo et bilde! Hehe

Sukkerspinn i alle regnbuens farger.

Middagen inntok vi på Funky Fresh Foods. Det ble en bokhveteburger med fries og rødbeter på alle sammen. Det var veldig godt, selv om “aiolien” ikke smakte aioli, men egg isteden. 

Hvis dere ikke har vært på Funky Fresh Foods før anbefaler jeg dere å ta turen! De har så mye god mat, og ikke minst helt sinnsyke sjokoladekuler, Coco Crunch 🙂

JA, jeg hadde masse swatches på hånda. Hehe

Kjempekoselig dag med fine jenter! Synd det blir så lenge mellom hver gang vi får møttes. Jeg må forresten vise dere hva jeg fikk i bursdagsgave av Anna en dag! Hun hadde kjøpt med masse gøy vegansk snaks og spiselige greier. Gleder meg til å vise dere, og smake på det. ♥

Nå er jeg på vei ut til mamma for å besøke henne en tur. Håper dere får en super søndag!

Hva er dine planer for dagen?

– Sara


#venner #venninner #oslo #mat #matstreif #matfestival #vegetar #funkyfreshfoods

9 kommentarer

Siste innlegg