Mine 6 neglefavoritter i sommer

Hei! Har dere hatt en fin start på uken? Jeg har bare gjort kjedelige ting som å planlegge middagsuken, handle og vakse klær, men det må jo gjøres. Jeg har skvis inn et par episoder med PLL også, så jeg lider ingen stor nød altså! Men nå tenkte jeg å vise dere noe gøy, nemlig mine neglelakkfavoritter nå i sommer. Jeg velger ofte nudes og naturlige farger på neglene, men om sommeren er jeg mer glad i farger. Så her kommer mine favoritter akkurat nå! 

Sommeren er tiden for å dra frem de crazy neonfargene du har, og mine favoritter her er helt klart Hot Date og Powder Blue Chevy! Sistenevnte har jeg hatt på meg nå de siste par ukene og jeg har fått utrolig mange komplimenter på neglene mine! Jeg liker også de litt mer duse fagene, og Coral Dodge har lenge vært en av mine favorittpastellfarger. Den er supersut og veldig girly, perfekt for sommer! Gul er jo også en sommerfarge og denne pastellgule lakken er alltid en sikker vinner! Og selv om jeg elsker farger, er det nok den siste i rekken jeg har brukt mest i sommer. Hvite negler er SÅ lekkert! Spesielt hvis du har fått litt farge. 

Jeg må nevne det nyeste tilskuddet mitt, “Nailed it” som en favoritt også! Den er egentlig perfekt året rundt, men jeg er litt obsessed med akkurat nå siden den er ny ♥

Alle sammen er fra TL-design, rett og slett fordi det er de beste lakkene! Jeg begynner å få en ganske stor samling med lakker derfra og det er sjelden jeg kjøper andre merker. 

Det er fargene som går igjen på mine negler om dagen, etter jeg har fjernet denne crazye komboen tenkte jeg å gå for en av pastellfargene, jeg må bare klare å bestemme meg først! Hvem synes dere jeg skal ta? 

Hva slags farger bruker du på neglene dine om sommeren?

Sara 


#skjønnhet #beauty #negler #neglelakk #farger #sommer #tldesign #tl #toneliseakademiet 

8 kommentarer

Siste innlegg