DIY: iPhone cover

DIY-kategorien på bloggen har ikke blitt oppdatert siden påske, det er nesten en skam! Så i dag er det på tide med litt påfyll. Dette prosjektet har jeg hatt lyst til å gjøre lenge, og jeg synes resultatet ble så fint! Dette er en superenkel måte du kan få akkurat det dekslet du vil ha på, til en ekstremt billig penge. Noen av dere hadde kanskje Nokia 3200 en gang i tiden, hvor det fulgte med et sett man kunne lage seg deksler med? Jeg hadde den, og elsket å stikke ut deksler av alt jeg fikk tak i! Jeg synes ideen er minst like god i dag, og det håper jeg dere gjør også ♥

Alt du trenger er et transparent deksel, noe du vil bruke som bakgrunn, saks, blyant og en tapetkniv. Jeg kjøpte mitt deksel på Ebay til under 10 kroner, og bildene jeg printet ut fant jeg på Google. 

I dekslet jeg kjøpte lå det noe skumgummi som jeg brukte som mal, følger det ikke med kan du bare tegne rundt mobilen og klippe til. Så bruker du den første du lagde som mal. Tegn rundt hele malen på det arket du vil ha, og klipp ut. For å få åpning til kameraet legger du bare arket i dekslet og setter på mobilen, da kan du markere det du skal skjære ut. Ta dekslet av igjen og skjær ut sirkelen med en tapetkniv. Husk å ha et underlag så du ikke skjærer rett i bordet.

Så er det bare å lage så mange forskjellige varianter du vil!

Hvor gøy er ikke dette? Jeg kommer til å gå for denne sommerlige varianten en stund fremover! Synes dette ble så enkelt, men likevel kult! Det går selvfølgelig an å lage bilder selv i for eksempel Photoshop, så får du et mer personlig preg over telefonen din. 

Hvilket likte du best?

– Sara 


#tips #inspo #inspirasjon #diy #hjemmelaget #iphone #deksel #cover #case #ananas #pineapple 

8 kommentarer

Siste innlegg