Summer party inspiration

Hei og god søndag dere! I dag kommer det litt inspirasjon for dere som tenker å arrangere noen festligheter i løpet av sommeren. Jeg har faktisk bursdag i morgen så på lørdag har jeg invitert til feiring hjemme hos oss. Det blir ingen voldsomme tilstelninger, men jeg litt må jeg jo diske opp. Så da jeg var på inspirasjonsjakt fant jeg så mye fint at jeg ville dele det med dere også. Håper dette kommer til nytte ♥



Alle bildene er fra Pinterest

Så mye fint, folk er så flinke og kreative! Jeg klarer ikke engang bestemme meg for om jeg skal gå for knalle farger eller mykere pastellfarger. Valgets kval der altså, hehe. Jeg har faktisk ikke feiret bursdagen min med venner på flere år, og har aldri arrangert noe særlig fester. Så kjenner at det nesten blir litt skummelt! Men bare nesten, jeg gleder meg veldig 🙂 Håper dere har hatt en fin helg? Jeg har jobbet hver dag bortsett fra tirsdag denne uka, så gleder meg til fri i morgen!

Skal du arrangere noe gøy i sommer?

– Sara


#sommer #fest #party #inspo #inspirasjon #tips #pinterest #ideer 

25 kommentarer

Siste innlegg