Oppskrift: Piña colada-smoothie

God formiddag! Jeg tenkte det var på tide å komme med litt sommerlige oppskrifter fremover hvis det høres interessant ut? I dag står det i hvert fall en veldig sommerlig smoothie på planen, med smak av kokos, ananas og banan. Dette ble en skikkelig tropisk herlighet som minner om drinken piña colada. Denne er helt uten alkohol og er vegansk. Håper det smaker ♥

Ingredienser: 1 frossen banan // en stor klump ananas // ca. 1 dl kokosmelk // ananasjuice eller vann til ønsket konsistens

Jeg brukte frossen banan og ananas, da blir smoothien ordentlig kald og god! Som kokosmelk brukte jeg Rema 1000 sin lette variant. 

Sleng alt i en blender og blend til du får, en deilig kremete konsistens. Tilsett vann eller ananasjuice ved behov. Jeg hadde glemt å kjøpe inn juice, så det ble vann på meg. Det funket veldig bra altså!

Yummy!

Pynt gjerne med litt eksotisk pynt for skikkelig sommerfølelse! Hihi

Dette ble såå godt, helt perfekt for late sommerdager! Håper du vil teste den ut, husk å si hva du synes ♥

Er du glad i tropiske smaker?

– Sara 


#oppskrift #smoothie #sunt #Pinacolada #sommer #tips #drikke 

11 kommentarer

Siste innlegg