Oppskrift: vannmelon- og jordbærsmoothie

God mandag! Har dere hatt en bra helg? Lørdagens quiz-kveld ble veldig vellykket, selv om et par av kategoriene mine ikke falt i like god jord hos alle. Etter quizen ble det skravling og kortskalle-spilling til langt over midnatt! En veldig hyggelig kveld ♥ Gårsdagen ble brukt på skravlings hos bestemor og litt etterlengtet venninnetid med Vilde. Vi var flinke og gikk oss en tur, selv om været ikke var helt på topp. Da vi kom til meg igjen spilte vi et par runder Gruble også disket Matias opp med middag/kveldsmat til oss. Så etter den fine helga er jeg nå klar for en ny uke. Det blir en del jobbing denne uka, men på torsdag skal Vilde og jeg noe som jeg tror blir veldig gøy! Håper dere får en helt super uke ♥

Ingredienser: masse vannmelon og masse jordbær

Kjør alt sammen i en blender til det er smoothie-konsistens.

Hell over i ønsket glass, og server!

Håper “oppskriften” faller smak. Dette er den perfekte drikken å kjøle seg ned med når sommerdagene kommer å tar oss. Noe som forhåpentligvis er veldig snart! Sleng oppi et par isbiter slik at den blir ordentlig kald og god, da er den best. Men nå får jeg løsrive meg her, bussen min går om noen få strakser. Ha en fin dag, min blir brukt på jobb. 

Hva liker du å kjøle deg ned med på sommeren?

– Sara 


#oppskrift #smoothie #drikke #jordbær #vannmelon #hjemmelaget #sunt #sunn #sommer 

11 kommentarer

Siste innlegg