17.mai i bilder

Hei dere, og gratulerer med gårsdagen! Hadde dere en fin 17.mai? Vi hadde fullt program fra morgen til kveld så i dag skal jeg bare slappe av så fort oppvasken er tatt. Vi inviterte til champagnefrokost med venner tidlig på morgenen, og den varte faktisk helt til familien min kom klokken ett for å spise lunsj. Vi var ikke ute å så på toget eller noen ting, satt bare inne å koste oss med mat og veldig hyggelig selskap. Lunsjen ble også veldig vellykket, selv om jeg ikke rakk å gjøre klart alt jeg hadde tenkt til de nye gjesten kom. Jeg tror uansett ingen følte de manglet noe, og jeg som var redd for å få for lite mat sitter nå igjen med rester nok for flere dager! Resten av dagen brukte vi på å besøke min oldemor og familien til Matias på Tyristrand. En utrolig koselig dag, og her er et lite bildedryss ♥

Vi gjorde det veldig enkelt og lagde buffet til både til frokost og lunsj, da tok det ikke så mye tid å gjøre klart mellom gjestene. 

Litt sprudlevann hører med til en frokost som denne, og glassene var selvsagt kledd i Norges farger.

Jeg fikk ikke så mye tid til mitt eget antrekk og sminke i år, så det ble veldig naturlig makeup og enkel vårlig kjole.

Søte jenter ♥ Karoline klarte ikke holde øynene åpne, men smilet går nesten rundt!

Fine folk, veldig hyggelig at de hadde lyst til å komme, selv om det var lovlig tidlig 🙂 

Det er til og med lov med dessert til frokost på 17.mai! 

Etter frokosten trakk vi ut i stua og der ble vi bare sittende å småspise frukt og skravle helt til familien min kom. 

Maten kom frem igjen og det var klart for runde nummer to. 

Jeg glemte å ta bilde av gjestene, men jeg poserte i hvert fall med vinglasset mitt.

Til dessert serverte jeg to-lags sjokolademousse med friske bær og vaniljesaus.

Det ble som dere sikkert skjønner mye god mat, mye godt drikke og veldig koselig selskap. 

Dette var en så koselig dag, og jeg gleder meg allerede til neste år! Selv om det må en del planlegging til på forhånd er det veldig verdt det når dagen kommer ♥ Nå er som sagt planen å vaske opp og så bare slappe av resten av dagen. Håper dere får en fin dag!

Hvordan var din 17.mai?

– Sara


#17mai #nasjonaldag #nasjonaldagen #mai #feiring #champagnefrokost #venner #familie #hyggelig #buffet 

15 kommentarer

Siste innlegg