Mitt lille “bloggekontor”

Si hei til min nye kontorplass! Det har så mye å si at man har et ordentlig sted å sette seg ned for å blogge. Om jeg sitter i sofaen blir jeg altfor avslappet til å få gjort noe som helst, så denne plassen her er virkelig gull verdt! Pulten er akkurat passe stor, med en skuff jeg kan skjule rotet mitt i. Jeg fikk den av svigers og kunne ikke vært mer fornøyd!

Hvorfor hånda mi ser skjoldet og hvit ut her aner jeg ikke? Jeg har ikke brukt selvbruning eller badet i mel 🙂

Enkelt og lyst, akkurat slik jeg liker det!

Litt kaffe og snacks er alltid godt å ha i nærheten. Det ble med noen kurver jordbær hjem fra butikken før helga, og de er faktisk ganske søte! Nam ♥

Praktisk oppbevaring av min personlige almanakk, idéboken min og litt diverse annet småtteri.

Friske blomster har funnet sin vei til plassen min, fikk denne fine buketten av bestemor i anledning 17.mai ♥

Nå kjenner jeg motivasjonen er tilbake og jeg er veldig klar for å blogge masse fremover. Nå som det er lyst til langt på kveld er det veldig mye enklere, og ikke minst morsommere å være blogger så nå blir dere ikke kvitt meg med det første!

20 kommentarer

Siste innlegg