New in: vintage

Hei hei! Har dere hatt en fin helg? I går var vi loppemarked og i dag har vi vært på middag hos mamma. Så jeg har kost meg mase ♥ Det har blitt mye mat her på bloggen den siste tiden og jeg tenkte derfor det var på tide med noe litt annet nå. Jeg sa jeg skulle oppsummere vegan-uken når den var over, men update-posten jeg skrev midtveis i uken sier egentlig det meste. Jeg tenkte likevel å komme med et lite innlegg om hva jeg tenker videre snart. Men for at dette ikke skal bli en ren matblogg kommer det litt annet først.

Selv om jeg ikke ble så veldig imponert over loppene i går fant vi et par godbiter. Matias fikk blant annet med seg noen plater til samlingen sin og en kul genser. Jeg som vanligvis kjøper minst en stor pose med klær endte bare opp med to plagg. Denne gangen er det dog to plagg som jeg er helt sikker på at kommer til å bli masse brukt! Jeg hadde faktisk på meg begge deler i dag og er superfornøyd. Jada, jeg har selvfølgelig vasket det før bruk!

Skjorta er fra Ralph Lauren, og jeg tror egentlig det er en herreskjorte, men den veldig komfy å ha på. Jeg har heller ingen enkel stripete skjorte så denne var verdt de 30,- jeg betalte! Jakken er fra det norske merket Jazz og er i semsket skinn. En semsket skinnjakke har jeg lett etter lenge så da jeg så denne på et stativ jublet jeg nesten der jeg sto. 150,- måtte jeg betale for denne, og det betalte jeg gladelig.

Nå tenkte jeg å bære ned noen esker i boden så leiligheten snart minner om sted folk bor. Vi har oppbevart alt vi har pleide å ha i bod før, i leiligheten siden vi flyttet inn så nå skal det bli så godt å komme ordentlig på plass. Wish me luck!

Hva har du gjort i helgen?

– Sara


#hverdag #helg #loppemarked #vintage #klær #skjorte #ralphlauren #skinnjakke #semsket

10 kommentarer

Siste innlegg