Mine guilty pleasures #2

Det er snart to år siden jeg delte mine guilty pleasures med dere sist, og siden den gang har jeg kommet på en hel del mer! Jeg samler fortsatt på mummikopper, hører fortsatt på Mods og elsker kanelboller og frozen yoghurt, men denne listen har nå fått en hel del tilskudd. Dere har jo i lang tid etterlyst litt mer personlige innlegg, så her er et lite forsøk. Håper dere liker det ♥

The Kardashians

Hadde noen sagt til meg for noen måneder tilbake at jeg skulle sitte å se på KUWTK hadde jeg ikke trodd på de! Jeg har helt ærlig ikke skjønt fasinasjonen for dem, det varHelt til jeg begynte å se på et par episoder. Da var jeg hektet og nå følger jeg hele klanen på Instagram, spiller Kim-spillet på mobilen og ser på serien deres. Jeg ser ikke nødvendigvis opp til de som personer, men jeg synes de lever et veldig fasinerende liv og jeg synes det er imponerende at de har klart å bli så store uten å drive med noe spesielt. De er ikke artister, skuespillere eller idrettsutøvere (med unntak av Bruce da). Så jeg klarer ikke la vær å få med meg min lille dose Kardashian i ny og ne!

THE 2014 AMERICAN MUSIC AWARDS(r) -
Bilde fra Flickr, merket for gjennbruk.

Sangene til Ylvis

Denne er litt flau, men i perioder får jeg skikkelig dilla på sangene til Ylvis og da går Jan Egeland, Stonehenge og Sammen finner vi frem på full guffe! De er jo faktisk ganske fengende, selv om tekstene er helt fjerne. Haha, det er i hvert fall det jeg sier til meg selv!

Risgrøt og gløgg

Disse to tingene forbinder vel de fleste med julen, men jeg eelsker begge deler og kan like gjerne nyte det i juli som i desember! Jeg har heldigvis en stor flaske med gløgg stående hos mamma som jeg har klart å spare fra i fjor. At den kommer til å vare helt til neste jul har jeg dog liten tro på!

Adele

Å høre på Adele ser jeg egentlig ikke på som en guilty pleasure, men jeg henger så langt etter! Det er først i år jeg har begynt å høre ordentlig på musikken hennes, og den er SÅ fin! Tenk at jeg har gått glipp av dette i alle disse årene, og tenk at jeg ikke en gang vurderte å dra på konserten hennes i mai! Ikke greit!

Sims og GTA

Jeg spiller ikke mye data- og TV-spill, men hvis jeg først skal sette av litt tid til sånt går det som regel i Sims eller GTA. Da jeg var yngre brukte jeg aaltfor mye tid på disse to spillene, og selv om de er veldig langt fra hverandre i sjanger elsket jeg de. Det er faktisk mer enn en ukes tid siden jeg dro frem GTA igjen og tok noen runder med det. Litt flaut, men veldig underholdende!


Bilde fra Flickr, merket for gjennbruk.

Juice

Denne høres jo litt teit ut, for juice er jo ikke egentlig så usunt, men jeg er såå glad i det at det fort kan bli litt mye. Et glass skader jo ingen, og spesielt ikke hvis den er hjemmepresset, men det blir som regel mer enn ett glass! Vann er jo tusen ganger bedre for helsa, tennene og lommeboken, men ingenting slår et iskaldt glass sydtyrol juice eller appelsinjuice med fruktkjøtt! Yum!

Skjermshopping på nett

Jeg håper ikke jeg er alene her? Det er så gøy å putte alt mulig fint i handlekurven på Nelly, Zalando og andre nettbutikker og late som man skal klikke det hjem. Som regel ender jeg alltid opp med å ikke kjøpe noe, kanskje like greit ellers hadde lommeboken vært ganske slank og leiligheten ganske full!

Hva er dine guilty pleasures?

– Sara


#guiltypleasure #funfact #blogg #blogger #meg #morsomt #fakta #flaut

10 kommentarer
    1. Haha, har mange av de samme som deg! Og der minte du meg på at jeg må få sett på KUWTK episoden som kom ut på søndag. Har selv også i perioder vært skikkelig dilla på Ylvis sine sanger.. haha… Og Sims, min favoritt. Spiller det enda 😀

    2. Julie Storlien: Hahah, SÅ godt å høre! Nå ble jeg glad xD Det hender jeg setter meg ned meg Sims jeg også, men hvis jeg først gjør det ender jeg opp med å sitte i timesvis x)

    3. frodith: Så bra, da er jeg fornøyd! 😀 Har fått litt kritikk på at jeg lite personlig så da får jeg prøve å utfordre meg litt mer der da 😀
      Håper du får en nydelig torsdag i solskinnet 😀

    4. Christine Andresen: Herregud så glad jeg ble når jeg så denne kommentaren! 😀 😀 Jeg er så nysgjerrig på Maria Nila så dette kunne ikke passet bedre 😀 Tusen takk <3

      Ha en fin torsdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg