On my wishlist: Maria Nila

Helt siden desember-esken til Glossybox har jeg vært helt forelsket i merket Maria Nila. Vi fikk med en varmebeskyttende kremspray derfra og den er så god, i tillegg er flasken utrolig søt å se på! Jeg ble litt nysgjerrig og etter et raskt Google-søk fant jeg ut at det er et svensk merke som selger masse forskjellige hårprodukter. Ikke bare er denne sprayen veldig god, men verken denne eller noen av de andre produktene deres er testet på dyr og i tillegg er de veganske!

På Instagram deler de utrolig fine bilder som jeg blir skikkelig inspirert av og jeg kommer garanter til å teste ut flere ting fra dette merket fremover. Jeg vil bare understreke at dette overhode ikke er noe reklameinnlegg, jeg vil bare tipse dere om et merke som har fanget min oppmerksomhet og dele min ønskeliste fra de med dere.

Jeg synes det er helt supert at det finnes merker som aldri har testet på dyr og som streber etter å være 100% veganske! Prisnivået er ganske likt frisørprodukter du ellers kjøper på nett, og så vidt jeg ser selges de foreløpig kun hos Bangerhead og Eleven.

Er det rart jeg har falt for dette merket? Når produktene er både gode og ser fine ut er jeg ikke vanskelig å overbevise. Mange av produktene er også fargebevarende, og det er jo veldig kjekt! Jeg tenker å gjøre noe gøy med håret mitt snart, så det kan være at jeg får brukt for noe som bevarer farge.

16 kommentarer

Siste innlegg