Gavetips til morsdagen

Hei til deg og velkommen til en ny uke! I går hadde jeg tidenes daffesøndag hvor jeg kikket meg gjennom x-antall Youtube-videoer og spilte GTA. Jeg jobbet natt til søndag og med litt lite søvn natten før er det lett å bli litt daff. Men, mens jeg lå henslengt på sofaen kom jeg på noe gøy. Vi har jo rukket å bla om  i kalenderen til februar, og det betyr at morsdag og Valentine er rett rundt hjørnet! Faktisk faller morsdagen og Valentines på samme dag i år, det kan jeg faktisk ikke huske sist skjedde! Uansett, jeg tenkte derfor å ha kjærlighets-tema på bloggen hele denne uken! Litt sånn som DIY-week før jul. Høres det gøy ut, eller blir det too much? Jeg kommer i hvert fall til å ha masse variert innhold, så ikke fortvil om du er singel! Jeg tenkte å kicke i gang uken med noen tips til hva du kan gi moren din på søndag. Så da håper jeg dere får noen ideer ♥

Her håper jeg det er litt for enhver smak!

Mange liker å slappe av på kveldene med litt rødvin i glasset, så ta deg en tur på vinmonopolet og plukk ut en god vin til henne. De har mange alkoholfrie varianter også, hvis hun foretrekker det! Du kan jo også legge ved et kort som sier “Ser frem til en vinkveld med deg snart ♥” så får dere en hyggelig kveld sammen også!

♥ Romance ♥ Soft Peach ♥ Celina Karine ♥

Hvis moren din er glad i å pynte seg litt kan et par fine neglelakker være en perfekt gave! Du finner garantert en farge som passer moren din hvis du tar en tur på Vita, H&M eller en annen butikk som selger kosmetikk. Jeg vil jo selvfølgelig anbefale dere å ta en kikk på TL Beauty Store, der har de SÅ mye fint og produktene holder veldig høy kvalitet.

Har du lyst og muligheten til å skjemme henne bort litt ekstra kan du gi bort en deilig parfyme. Du kan gå for noe safe som du vet hun liker, eller overraske med noe helt nytt. Kanskje det blir den nye favoritten?

Et velværeprodukt tror jeg de aller fleste mammaer der ute vil sette pris på, en liten påminner om at det er greit å slappe av litt. En boks deilig te fra Kusmi, en god håkur eller kanskje noe så enkelt som en litt eksklusiv dusjsåpe gjør nok susen.

Er moren din interessert i sminke, eller liker å ha noe på leppene kan du jo kjøpe et nytt tilskudd til leppestift-samlingen hennes. Du finner garantert en farge hun vil like på H&M, Vita eller kanskje i en skjønnhetsbutikk?

Et fint duftlys er en veldig fin gave som passer inn i de fleste hjem. Kid interiør har noen veldig fine og rimelige duftlys for salg, eller så kan du jo også klikke hjem et fra Voluspa.

Jeg var jo inne på dette med avslapping tidligere og tenkte å komme med et par andre tips i den kategorien. Denne øye-behandlingen fra GlamGlow er helt supert for mørke ringer under øynene og du slapper automatisk av når den kjølige gelen kommer på huden. Stikk innom Narvesen og legg ved et magasin til henne og jeg er sikker på at hun får en avslappende kveld! En annen ting jeg er helt avhengig av selv om dagen er en sovemaske. Når jeg bruker den sovner jeg alltid mye fortere, så dette kan være en fin gave hvis moren din sliter med å sovne.

Da håper jeg dere har fått litt ny inspirasjon til dere skal ut på gavejakt! Og husk på at det ikke er nødvendig å bruke så mye penger, hvis du lager et kort, kjøper en blomsterbukett eller baker noe søtt er jeg bombesikker på at det også vil falle i veldig god gjord. Det viktigste er tross alt å vise at man bryr seg ♥

Hva skal du gi moren din i år?

– Sara


#morsdag #gaver #tips #ideer #inspirasjon #inspo #skjønnhet #vin #velvære

27 kommentarer

Siste innlegg