Oppskrift: Chocolate bark

Denne mandagen synes jeg vi skal starte med en oppskrift på noe søtt og godt! Her om dagen lagde jeg nemlig sjokolade med jordbær og pistasj, eller chocolate bark som det så fint heter på engelsk. Du kan lage sjokoladen fra bunnen av slik som jeg har gjort, eller kjøpe en pakke med mørk sjokolade på butikken. Tror den premium 86% fra Freia egner seg veldig godt til den kombinasjonen jeg har lagd her! Blir den litt i mørkeste laget for deg er det selvfølgelig lov til å velge noe lysere, du kan også variere toppingen med det du liker best!

Du trenger: mørk sjokolade (kjøp ferdig eller lag selv) // tørket jordbær // hakkede pistasjnøtter // form til å lage i

En herlig kombo!

Disse mørke bitene er SÅ gode ved siden av kaffekoppen!

Da håper jeg at jeg klarte å friste deg litt, også håper jeg du unner deg selv noen gode knekk sjokolade du også! Lager du sjokoladen selv etter min oppskrift blir denne her helt sukkerfri, og da kan man vel nyte så mye man vil med god samvittighet?

Ønsker dere alle en riktig god mandag og en fin uke!

– Sara


#oppskrift #hjemmelaget #sjokolade #sunnere #jordbær #iherb #kaffe #tips #ide #inspo #inspirasjon #dessert #søtt

18 kommentarer

Siste innlegg