Vegetar-pizza med nøtter

I går gikk hele dagen med til personalmøte og kos med jobb-gjengen etterpå, så denne oppskriften som egentlig skulle publiseres i går, får dere nå. På lørdag lagde nemlig Matias og jeg oss en skikkelig god vegetarpizza med cashewnøtter! Hver gang jeg har fått nøtter på pizza ute har det smakt så godt så denne gangen måtte jeg prøve det selv. Og resultatet ble SÅ godt! Hvis du ikke har prøvd å ha nøtter på pizza før må du teste!

Jeg har brukt samme bunn som jeg alltid gjør, husk bare å doble oppskriften hvis du skal lage en langpanne! Vi toppet pizzaen med tomatsaus, champinjong, rødløk, tomat, paprika, purreløk, spinat, cashewnøtter og ost.

Dette pizzakrydderet setter prikken over i’en! Jeg var så heldig å få et fint pizza-sett fra jobben til jul, med disse her to, et pizzahjul og en pizza-saks. Er veldig fornøyd med det, og disse krydderboksene blir brukt til all mulig matlaging!

Husk bare på når du bruker nøtter på pizza at du legger de på et lite stykke ut i steikingen, hvis de ligger på fra start blir de brent. Det har ikke alle pizza-restauranter skjønt dessverre, men ingen liker vel brent nøtter?

Hvis du ikke har planlagt hva du skal ha til middag i morgen håper du vurderer denne her! Og hvis dere har noen gode smakskombinasjoner på lur må dere bare dele i kommentarfeltet ♥

Hva har du helst på din pizza?

– Sara


#oppskrift #hjemmelaget #tips #mat #middag #pizza #vegetar #nøtter #inspirasjon #inspo

13 kommentarer

Siste innlegg