A green kickstarter

Da jeg kom fra nattevakt ista hadde jeg tenkt til å knipse bilder av denne grønne herligheten før hodet traff puta, men det hadde ikke rukket å bli lyst ute enda. Dere synes vel dere ser meg sitter der å dupper av å venter på at lyset skal dukke opp? Jeg måtte jo bare innse at det ikke kom til å skje så da la jeg meg heller så får dere heller få oppskriften nå. Dette er i hvert fall en skikkelig vitaminbombe som smaker syrlig og godt, perfekt som frokostjuice!

Ingredienser:

  • 1 grønt eple
  • En stor neve spinat
  • En stor neve grønnkål
  • En god klump ingefær
  • En halv sitron
  • 1/4 agurk
  • En tykk skive ananas

Dette er faktisk den beste grønne juice jeg har laget så langt, så denne skal garantert lages flere ganger!

Nå skal jeg brette opp ermene å vaske opp og få ryddet litt her. Vilde kommer på overnatting på lørdag og da må det jo se fint ut! I morgen er det tid for Vixen Blog Awards, og da går jo mye av dagen med til det, så det er bare i henge i nå!

14 kommentarer

Siste innlegg