Get ready for new years eve!

Nå er det akkurat to uker til nyttårsaften og hvis du ikke har klar antrekket for årets siste dag er det på tide å begynne planleggingen. I hvert fall hvis du skal handle på nett! Jeg har allerede planlagt mitt antrekk, men jeg tenkte noen av dere kanskje kunne trenge litt inspirasjon? Under har jeg derfor satt sammen tre forskjellige antrekk som forhåpentligvis byr på litt inspirasjon. Hvis du mangler julekjolen har de faktisk mulighet for levering av det før jul også! Håper du finner noe du liker.

Denne lange elegante kjolen viser akkurat passe med hud, og med en god dose glitter er den perfekt for nyttårsaften. Jeg ville valgt et par lyse pumps og den superkule fluffy vesken til. En god og varm jakke bør du nok også passe på å ha med deg, du vil jo ikke fryse når rakettene fyres opp!

Apropos glitter! Med denne kjolen her er det ingen fare for å ikke bli sett, men på nyttårsaften er alt lov! Kombiner den med litt enklere tilbehør, for eksempel et par sorte sko og en sort veske. Den sorte vesken tror jeg faktisk jeg må klikke hjem selv, den er et godt alternativ til YSL-vesken.

Hvis man ikke er så fan av masse glitter er den lille sorte alltid en sikker vinner. Med noen røde detaljer og en kul cardigan blir i hvert fall antrekket langt i fra kjedelig.

#mote #fashion #klær #kjole #nyttår #jul #kjole #antrekk #outfit #tips

11 kommentarer

Siste innlegg