Glam up your wine

I dag er siste dag av bloggens DIY-uke, og jeg håper dere har kost dere like mye som meg? Hvis dere ikke har vært innom bloggen de andre dagene denne uka er det bare å bla seg bakover i arkivet å sjekke det ut, jeg har laget alt fra kroppsskrubb til julekule og lussekatter! Og vi avslutter jo ikke der, vi må ha et lite prosjekt i dag også! Så nå tenkte jeg å tipse om en enkel måte å dekorere vinflasker på slik at partybordet blir helhetlig. Det er sikkert mange som skal arrangerer nyttårsfest eller andre festligheter i jula og da gjerne med et tema, så hvorfor ikke gå all in å matche vinflaskene med resten av pynten, eller gi bort en slik i gave til jul?

Du trenger:

  • Vinflaske
  • Spraylakk (eventuelt lim)
  • Glitter

Spray flasken i den fargen du ønsker, jeg valgte sølv fordi det passet godt til den hvite flasken. Så strør du over glitter før det tørker. Enklere blir det ikke!

Så er det bare dekorere partybordet slik du ønsker!

Dette her var superenkelt, og selvfølgelig helt unyttig bortsett fra at det ser lekkert ut. Jeg synes i hvert fall den ble veldig kul og får skikkelig lyst til å arrangere fest med en gang! Jeg skal jo faktisk på julebord nå straks så flasken kommer faktisk til nytte der! Men da får jeg gjøre meg klar til en kveld med fine kollegaer, så håper jeg dere får en fin tredje søndag i advent.

20 kommentarer

Siste innlegg