4 antrekk til julebordsesongen

Nå nærmer den store festsesongen med julebord, nyttårsaften og andre sammenkomster seg med stormskritt. Og det er snart på tide å sikre seg årets antrekk, hvis du ikke vil at alle godbitene skal forsvinne. Under har jeg satt sammen tre forslag til festantrekk i forskjellige stiler.

Dette er looken for deg som ønsker å gå all in og virkelig vil føle deg skikkelig glamorøs. Den grønne kjolen er helt nydelig og fargen er perfekt for denne sesongen. Med en faux fur og tidløse sorte pumps til vil du få en fin luksuriøs look. Gå gjerne for lette krøller, røde lepper og en klassisk winged-liner.

Hvis du ønsker å gå for ett statementplagg kan du holde resten av antrekket ganske enkelt. I denne looken valgte jeg derfor ut en glitrende jumpsuit som garantert vil vekke oppmerksomhet på dansegulvet, og kombinerte den med enkelt tilbehør og nude makeup. Gå for lette bølger i håret med masse volum og looken vil bli akkurat passe sexy og sofistikert.

Hvis du ønsker å gå for noe annet enn kjole i år kan du jo heller prøve deg på denne litt mer maskuline looken. En lukket sort dressjakke med en fin blondetopp/bh under er supersexy! Hold looken enkel med en fin hestehale, gulldetaljer, men gå gjerne for dramatiske lepper! Et par klassiske pumps fullfører looken.

Den siste looken er veldig enkel og anvendelig, og med et sort skinnskjørt og en hvit topp kan du variere tilbehøret i det uendelige. Jeg valte å legge til et par brune knehøye støvletter, en brun kåpe og en bronzey øyensminke. Bruk litt tid på håret og sett det opp i en nydelig oppsats og du vil garantert bli lagt merke til!

Hvilket antrekk likte du best?

– Sara


#klær #mote #fashion #julebord #nyttårsaften #antrekk #outfit #tips #inspo #inspirasjon #blogg

16 kommentarer
    1. likte det meste her, men med at jeg selv har kjøpt miracurl, etter å ha sett en del youtube video med den, har jeg blitt utrolig skuffet. Den kan ikke ta alt for store lokker, maks 3 cm, til og med 3 kan være for mye for den av og til… og den lugger håret en del, og håret kan faktisk sette seg fast i den, og da sliter man med å få de ut, og håret blir brent og utrolig skadd… ville ikke ha anbefalt den, eller hatt på ønskelista…

    2. Maya Izabella: Åh, så kjipt at du ikke ble fornøyd 🙁 Ei venninne av meg jobber på Elkjøp så hun testen den på meg i butikk og den lugget faktisk ikke i det hele tatt. Hun tok heller ikke så små biter som du sier, er du sikker på at det ikke er noe galt med din? Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte den er det verdt et forsøk å sende en mail til kundeservice 🙂

      Tusen takk for at du deler erfaringer forresten, det er veldig kjekt å høre hva slags opplevelser andre har av diverse produkter <3

    3. kan også være hårtype så klart… tror den passer best til ganske sånn rett og glatt hår… mitt hår er litt mer “fluffy” litt bølgete… så før jeg bruker denne tanga må jeg først rette de godt ut… men likevel blir jeg lugget av og til…

    4. Maya Izabella: Aha ja, det er jo veldig kjipt når man har kjøpt den da :/ Den koster jo litt! Tyr selv til krøllstav om dagen, synes det også er veldig enkelt og greit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg