Spooky eyes nail art

Butikkene er fylt opp med gresskar, spindelvev, skumle masker og godteri så langt øyet kan se, og det er et sikkert tegn på at Halloween er rett rundt hjørnet. Dagen hvor både store og små kler seg ut, enten med intensjonen om å samle inn store mengden godteri eller feste seg inn i natten. Det er den dagen i året hvor noen mener det er “lov” å kle seg litt slutty, eller finne frem barnet i seg. Jeg vil ikke røpe hva jeg skal være på Halloween helt enda, men jeg tenkte å dele et veldig enkelt negledesign med dere i ekte Halloweenstil.

Designet ble litt til ettersom jeg lakket neglene så glitteret kom på før jeg bestemte meg for å ha skumle øyne på ringfingeren. Men jeg synes ikke det gjorde noe jeg, det er jo litt gøy å blande skummelt og fint?

På alle neglene utenom ringfingeren har jeg brukt TL Design Amsterdam på hele neglen, så påførte L´Oréal Goldleaf og Essie Jiggle Hi Jiggle Low med en svamp nederst på neglene.

På ringfingeren la jeg en stripe TL Design Amsterdam øverst på en svamp og Essie Roarrange under. Så tappet jeg det på slik at skled inn i hverandre. Når det var helt tørt brukte jeg en stor dotting tool for å lage det hvite i øynene før jeg brukte en mindre til å lage pupillene. Fargene jeg brukte var TL Design Angel og TL Design Amsterdam. Svampene får du kjøpt på H&M, Cubus osv. mens dotting toolene er kjøpt på Ebay.

For å gjøre designet mer helhetlig går det an å bare la neglene uten øyne være helt sorte eller ta annenhver med oransje og sort.

21 kommentarer

Siste innlegg