DIY: Earphone Holder

Nå tenkte jeg å dele et morsomt DIY-prosjekt med dere, hvor jeg tar i bruk barndommens nobbyperler. Hvem satt vel ikke å lagde søte hjerter og stjerner i barnehagen med disse perlene? Jeg fikk i hvert fall skikkelig flashback da jeg satt å lagde denne her. Så finn frem dine gamle nobbyperler og les videre, håper dere blir inspirert!

Du trenger: nobbyperler i ønsket farge // sirkelformet nobbyplate // strykejern // matpapir // lim

Jeg valgte å lage en pastellfarget vannmelon, så da la jeg først en runde med grønne nobbyperler før jeg la resten i rosa. Innimellom la jeg noen svarte perler, som ser ut som steinene.

Når du er ferdig tar du ut to perler fra hver side, jeg hadde glemt å gjøre det da jeg tok bildet, men du ser det på bildet over.

Stryk så på begge sider slik at perlene fester seg i hverandre.

Så må du lage to midtdeler, husk å ta ut en perle fra hver side på disse også.

Da har du alle delene du trenger, så nå gjenstår bare monteringen.

Bruk et sterkt lim og lim delen slik at sidene uten perler kommer over hverandre.

Og så er vi ferdig!

Du kan selvfølgelig leke deg med mønster og farger, dette her er bare ett forslag. Kanskje du kan lage en cookie, en donut eller kanskje en smiley? Kun fantasien setter grenser!

9 kommentarer

Siste innlegg