New in: gamle skatter

For noen uker tilbake var vi hos bestemor og ryddet i kjelleren, og der dukket det opp noen skatter. Blant annet en superfin vintagekjole fra 70-tallet som jeg har fjernet ermene på. Nå har jeg endelig fått hentet med meg glasstøyet jeg plukket med meg hjem også, og jeg tenkte kanskje dere ville se?

Jeg elsker sånne små fargerike kopper! De rommer ikke mye kaffe eller te, men herlighet så søte de er! Oldemor har også noen som ligner litt med gullkant, og de er så skjønne!

Ellers fikk jeg med meg disse her med gullkant. Det er ikke samme mønster på de, men det synes jeg ikke gjør så mye. Det er dessverre ikke fler deler enn det på bildet, men sånn er det. Noe sier meg at jeg kommer til å få ende opp med et skap fult av ulike kopper tilslutt!

Denne vasen er ikke så veldig fin sånn som den er nå, men jeg tenkte jeg skulle spraylakkere den. Kanskje dere vil se en DIY på den etter hvert?

Vi har også fått med oss en kul globus som trenger en liten shinings så det blir litt oppussing av gamle ting fremover. GØY!

9 kommentarer

Siste innlegg