Masq-event med Sam og Nic Chapman

Jeg lovte dere litt bilder fra det store eventet vi hadde på torsdag, og nå har jeg endelig kommet gjennom bildene. Det ble et supevellykket event og vi fikk masse skryt av alle som kom! Det er gøy, dette er jo folk som har vært på en god del eventer tidligere! Min jobb denne kvelden var først å skrive opp navn på de som tok bilder ved presseveggen før Ida og jeg måtte prøve å få folk til å være med på instagram-konkurransen. Sistnevnte var veldig morsom, for vi hadde rigget i stand et lite hjørnet med masker og en stor bilderamme, slik at alt lå til rette for kule bilder. Ellers koste vi oss bare med tapas, kule sceneshow og masse spennende info. om forskjellige produkter. Vi var så heldig å få med oss en superfin goodiebag, stappfull av flotte ting som jeg gleder meg til å teste ut! Tannbleking og hårvekst-serum (for hodet) er nok de to jeg gleder meg mest til å prøve!

Meg og to av de fine Polhem-jentene, Vibeke og Lise!

Disse jentene lagde utrolig kult show med flammer og dansing i ringer!

Jeg kunne jo ikke bare ta bilder, jeg måtte jo også teste ut rammen og maskene, her med søte Chioma.

Sminke og skjønnhetsprodukter i lange baner!

Marianne Jemtegård holdt showet i gang på scenen.

Og tror dere ikke Sam og Nic Chapman bak sminkekostene Real Techniques kom?! Dere har sikkert sett en av Youtube-videoene deres? Det har i hvert fall jeg, så det var utrolig gøy at de kom!

Rett før de skulle gå tok jeg motet til meg og spurte om bildet! Haha, følte meg litt teit, men når får man muligheten til det igjen?

Dette var virkelig et morsomt evnet å få være med på, og jeg føler det ble en veldig fin avslutning på min tid som praktikant hos Polhem. Jeg har jo fortsatt en uke igjen, men den tror jeg blir ganske rolig, så det var gøy å få med seg dette først.

11 kommentarer
    1. Hanne: Takk 🙂 Da burde du sjekke de ut, de er så flinke! 🙂
      Ja de har en del av kostene der til en billig penge, kjøpte en derfra for noen måneder siden, men de har dessverre ikke de nyeste bold metals-kostene der. De har blitt min store favoritt, så jeg skulle gjerne hatt hele samlingen (hoho), men vet ikke helt hvor de selges i Norge enda. Får bare holde øynene åpne, kanskje Boots tar de inn 🙂

    2. Virker jo som en syykt herlig og vellykket kveld!! Moro å være med å ha ansvar for slike eventer da – er jo ikke alle som får mulighet til det 🙂 Den instagramkonkurransen virket veldig morsom da, hihi! Jeg har faktisk ikke hørt om Sam og Nic engang for å være ærlig – så nei har ikke sett videoene deres…

    3. Vilde: Ja det var en veldig morsom kveld! Man skulle virkelig ønske man var en større blogger når man er på slike ting. Det må være så gøy å få invitasjon til slike eventer 🙂
      Sjekk de gjerne ut, de er dødsflinke begge to! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg