RÅ Organic Skincare

Det har vært en del eventer på jobb i det siste, noe som er veldig gøy, både det være med å dekorere i forkant og selve arrangementet. Det er sjelden mye å gjøre mens det holder på så da benytter jeg meg av muligheten til å ta litt bilder. På fredag var det det norske merket RÅ som skulle presenteres. Rå er rene produkter som kun inneholder naturlige ingredienser som både er bra for huden din og for miljøet. Les gjerne mer om det på nettsidene deres hvis dere er interesserte.

Legg merke til de kule, norske navnene!

Det ble servert frokost med en helt utrolig god shiapudding! Jeg skal forsøke meg på en remake hjemme og dele oppskrift asap, for den der må prøves!

Borde ble så kult med stubber som tallerkener!

Jeg fikk med meg noen produkter hjem som jeg tenkte å gi en vurdering av når jeg har fått prøvd de en stund, hvis det er interessant? Så langt virker i hvert fall skrubben og håndkremen jeg har prøvd helt fantastiske ut begge to.

20 kommentarer

Siste innlegg