Oppskrift: enkel appelsin- og ananasjuice

Jeg er litt på ny uke nye muligheter tankegangen i dag, og tenkte å starte uken med en sunn juiceoppskrift. Jeg har planlagt to treningsøkter denne uken og kommer jeg i mål med det sier jeg meg fornøyd. Det har ikke akkurat vært noe å skryte av på den fronten i det siste så to økter er bedre enn ingen! Men nok småprat, her kommer oppskrift på en enkelt, god og sunn juice.

Ingredienser til ett glass:

  • 1 appelsin
  • En god klump ananas
  • 1/4 agurk
  • En bit ingefær

Juice alt sammen i en juicemaksin og nyt!

Nå sitter jeg å gafler i meg egg på jobb mens jeg ser på at det laver ned ute. Hva skjedde med den fine våren vi hadde i helgen? Jeg er ikke klar for nok en runde med sur vind og våte sko! Vi får krysse fingrene at dette går fort over!

12 kommentarer

Siste innlegg