Besøk av to fine jenter

Jeg har tatt søndagen litt fri og har skvist inn både en powernap, oppvask og planlegging av den kommende uken etter at jetene dro ista. Nå kjenner jeg meg faktisk ganske uthvilt, noe som jeg ikke kan huske å ha kjent hele den foregående uken. Heldigvis tror jeg ikke det blir så mange sene kvelder neste uke, så da får vi håpe søvn ikke blir noe problem. Jeg har i hvert fall kost meg masse med Anna og Vilde, og glemte speilrefleksen litt bort til tider, men her er noen bilder.

Lunsjen tok vi på Villa Paradiso på Grünerløkka, hvor det ble nydelig foccacia på alle tre. Jeg har lenge hatt lyst til å dra dit, men det har liksom aldri blitt noe av. Det var litt sløv service der, men maten var det ingenting å utsette på! Neste gang tror jeg det blir en av pizzaene på meg, for det så ut til å være mye spennende å velge mellom der også.

Så ble det makronlaging, 90-tallsmusikk og litt bobler før vi tok turen til Sagene for middag. Vi spiste middag på en tapasrestaurant som Malin og jeg brukte å besøke før og herregud så god maten var der! Jeg hadde helt glemt hvor gode de rekene var! Vi bestilte kokkens 10 utvalgte tapasretter så det kom retter på løpende bånd. Vi fikk smakt på alt fra scampi til blekksprut og kjøttboller. NAM! La Casa heter stedet, anbefaler dere å sjekke det ut en gang.

Resten av kvelden brukte vi på å spise de gode makronene vi hadde laget, ta ansiktsmaske, lakke negler og ta dip dye i håret til Vilde. Skikkelig jente-kveld med veldig mye latter og skravling. Akkurat sånn det skal være ♥

Før de dro i dag lagde vi oss en god frokost med hjemmelaget juice og kokt egg. En veldig hyggelig start på søndagen!

6 kommentarer

Siste innlegg