Oppskrift: syrlig juice

Det blir litt mindre tid til bloggen nå enn vanlig på grunn av praksis og alt, men slik må det bare være en stund. Jeg poster når jeg har tid, og det har jeg i dag. Jeg tenkte kanskje dere var interessert i en ny juiceoppskrift?

Ingredienser til ett glass:

  • 1 appelsin
  • En god klump ananas
  • En neve spinat
  • Noen druer
  • 1/2 sitron

Juice i vei!

Denne ble veldig frisk og god på smak også ser den jo skikkelig sunn ut! Jeg prøver meg stadig mer på å juice grønnsaker og neste gang er det en skikkelig grønn vitaminbombe som står for tur! Disse grønne greiene smaker overraskende godt flytende, og hvis man jukser litt og slenger oppi en klump med søt ananas så blir det jo bare helt herlig! Juice er skikkelig godt til frokost, da får man seg en kickstart på dagen og det frister å fortsette å gjøre sunne kostholdsvalg resten dagen. Det høres så klisje ut, men det er jo faktisk sånn!

14 kommentarer

Siste innlegg