Oppskrift: yellow kickstart-juice

God “morgen”! Det er vel kanskje ikke lenger morgen, men det er faktisk ikke så altfor lenge siden jeg sto opp. Matias har skaffet seg Playstation 4 og GTA V så det har blitt et par sene kvelder på rad med spilling. Jeg bruker veldig liten tid på spilling, selv om vi har x-antall spillkonsoller hjemme, men akkurat GTA blir jeg like hektet på hver gang jeg setter meg ned med det. Uansett. Det spiller ingen rolle når på døgnet man står opp, det er alltid godt med en skikkelig vitaminboost til frokost. Her kommer oppskrift på dagens godsak.

Juice alt sammen i en juicer og server! Det er så latterlig enkelt å juice og så himmelsk godt! Ananasen hjelper blant annet til med å for fordøye tungt fordøyelig mat (perfekt nå i jula) og eple virker rensende på tarmene. Appelsin er rik på vitamin C og hjelper til med å transportere avfallsstoffer fra kroppen, og til slutt har vi ingefær som ikke bare smaker godt, men som også er svært rik på antioksidanter. Sunt og godt!

Nå skal vi snart stikke opp å besøke oldemor en tur, man må passe på å få besøk alle så mye som mulig når man først er hjemme.

9 kommentarer
    1. den der skal jeg prøve! jeg har så lite variert kost at jeg er nesten sikker på at jeg ikke får i meg alt jeg skal. Til frokost spiser jeg flatbrød med urtepølse fra Brimi Sæter og til middag spiser jeg middag, som som regel er ett eller annet kjøtt eller fisk. Men jeg liker ikke sauser, poteter er jeg ikke glad i og grønnsaker kan jeg ikke fordra, så middag er litt kjedelig hahah! men denne skal jeg jammen prøve!

    2. annasylvelin: Så gøy å høre at du vil teste den ut 🙂 Hvis det er en del ting man ikke liker så kan det jo fort bli vanskelig å få i seg det man trenger! Jeg er altfor dårlig på å få i meg nok grønnsaker og frukt hver dag selv, så juicing er midt i blinken for meg 🙂 Kommer til å dele en del oppskrifter fremover så det er bare å teste ut hvis du vil <3

    3. ladyaugust: Hihi, takk ^^ Den ble søt og god på smak, samtidig som den er proppfull av sunne ingredienser 🙂

      Håper du får en kjempefin feiring i morgen <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg