Christmas watchlist

Hvis det er én ting jeg ser veldig frem til i romjula så er det å se på julefilmer! Det er faktisk veldig mange klassiske julefilmer jeg ikke har sett, det blir liksom til at jeg ser de samme hvert år. I fjor var jeg dog ganske flink og fikk med meg noen “nye” og jeg håper å være enda flinkere i år! Derfor har jeg satt sammen en liten christmas watchlist for min egen del. Her kommer de filmene jeg skal prøve å få med meg i løpet av julen:

Her er det bare Tre Nøtter Til Askepott jeg har sett før, og den ser jeg hvert år. Ingen julaften uten den på morgenkvisten ♥

Hjemme Alene surrer stort sett på skjermen hvert år så den bruker jeg å få med meg, både nummer 1 og 2. I fjor så jeg for første gang Polarexpressen og den var skikkelig koselig! Må nok gjentas i år og!

Bad Santa er kanskje ikke filmen som gir best julestemning? Ikke vet jeg, jeg har bare hørt om den, men den høres utrolig morsom ut så den skal jeg få sett i løpet av julen. Christmas Vacation så jeg også for første gang i fjor og er absolutt en film som kan ses flere ganger!

Det er sikkert flere gode jeg har glemt her, så litt tips til fine julefilmer i kommentarfeltet mottas med stor takk! Selv om jeg liker alt som har med jul å gjøre har jeg vært litt slapp på julefilmfronten, av en eller annen merkelig grunn. SÅ det må gjøres noe med! Gleder meg til å kose meg maks foran skjermen med noe varmt i koppen fremover. Men nå venter en bytur sammen med mamma, siste innkjøp før jul må gjøres!

5 kommentarer
    1. Skal se noen av disse jeg også. Og spiller ikke så stor rolle om de er julete en gang, de er bare tradisjon 🙂 Håper du koser deg hos mor 😉 klemmer <3

    2. Julefilmer er skikkelig herlig! Har sett alt for få til nå, så blir vel litt maraton snart, hehe 🙂 Tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen MÅ jo bare bli sett på selve julemorgenen – det er tradisjon! Sånn ellers har jeg et forhold til A Christmas Carol og Polarekspressen, og alle Alene hjemme-filmene (1-3 ihvertfall da, finnes visstnok en 4 og 5 også, hehe). Også får vi se om jeg får sett Jul i Flåklypa som jeg så på kino i fjor!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg