Julegavetips til damene

Jeg lovte dere et innlegg med julegavetips, så det må jeg jo holde. For å gjøre det mest mulig oversiktlig deler jeg inn som i fjor og lager ett for damene, ett for herrene og ett med hjemmelagde gaver. Så da håper jeg dere liker første innlegget ut i rekken!

Kosetøy

Finnes det noen som ikke liker å gå i kosetøy? Pysjamaser, morgenkåper eller noen myke sokker eller tøfler er perfekt å gi bort. Jeg bruker alltid å ønske meg et par varme sokker og tøfler til jul og de blir godt brukt hele året! Eller kanskje du kan gi bort et stort og varmt skjerf?

Interiør 

Interiør er alltid en slager og det mangler i hvert fall ikke på fine ting å kjøpe! Overalt hvor jeg snur meg ser jeg lekre pyntegjenstander, søte putetrekk og herlige duftlys. Det er en fordel å vite litt om hva slags stil vedkommende har, men jeg er sikker på at alle blir superglade for et fint duftlys.

Glossybox 

Den ultimate julegaven for skjønnhetsinteresserte jenter! En Glossybox gir litt ekstra hverdagsluksus og jeg tror de aller fleste jenter setter pris på en liten overraskelse i posten hver måned. Jeg skrev nylig et litt mer utfyllende innlegg om hva Glossybox er, les gjerne det hvis du er usikker.

Smykker 

Smykker er alltid et safe valg til en jente, enten hun er 10 år eller 60. På gullsmeden finnes det utrolig mange fine smykkesett til en rimelig penge, i tillegg har Accessorize, Glitter og CMYK veldig mye kult.

Abonnement på et magasin

Et abonnement på favorittmagasinet til venninnen din, eller ukebladet bestemor alltid leser slår nok godt an. Det er jo så kjekt å få bladet rett i postkassen når det kommer ut. Det følger ofte med en liten gave når man bestiller abonnement også, så da blir det dobbelt lykke!

Bøker 

Hvis magasiner ikke er helt tingen, kan kanskje bøker være fint. Bøker er kjempefine gaver og det finnes et hav av ulike sjangre å velge fra! En kokebok til mor eller en den nyeste boken til Linnéa Myhre til venninnen din tror jeg vil slå godt an.

Sunne ingredienser

Kanskje du har en venninne, eller en mor som liker å bake sunne fristelser? Ingredienser til sunn baking er veldig fint å få, og kanskje er det akkurat det noen trenger for å komme i gang med noe de lenge har hatt lyst til å prøve? Helsekostbutikker i Norge er ofte litt dyre, så det kan være lurt å sjekke ut iHerb, bruker du koden JEK845 får du rabatt på første bestilling.

Neglelakk 

Neglelakk er alltid gøy å få! Får man noen gang nok? Ciaté har mange spennende sett og noen er faktisk med juletema hvis du skulle ønske det. På bildet over fant jeg et søtt sett som heter Nail Taxi, og bare innpakningen er jo en liten gave i seg selv.

Kjøkkenutstyr 

Jeg skrev et innlegg om bakerenogkokken.no for litt siden, og der har de så utrolig mye fint og praktisk til kjøkkenet. Kanskje du har en venninne som skal flytte for seg selv snart, eller har bestemor klaget over kjøkkenvekten som ikke måler korrekt lenger?

Klær

Da man var liten var ikke myke pakker alltid det morsomste å få, det har heldigvis endret seg veldig! Nå er det stor stas med myke pakker, og det tror jeg de fleste synes. En myk ullgenser, eller et pysjamassett er alltid en fulltreffer.

Hudpleie

Hudpleieprodukter er vel noe de fleste bruker daglig og da går det fort tomt. Kanskje du ikke vet hva som er favorittmerket til alle er, men det er jo alltid like gøy å teste ut nye produkter. En god ansiktsmaske, en fin rens eller kanskje et serum er flotte gaver. Masken fra Jorgobé har fått veldig mye positive tilbakemeldinger så den kan det hende står på manges ønskeliste i år.

Det var julegaveideene jeg hadde for damene i år. Håper dere fikk litt inspirasjon her, men husk også på at det ikke trenger å være så dyrt! Det er faktisk tanken som teller ♥

12 kommentarer
    1. Så mange gode tips! Synes alltid det er så vanskelig å finne noe jeg kan ønske meg jeg 😮
      Men den boka til Linnea skal jeg i alle fall lese etter hvert, og bøker er alltid gøy å få! 😀
      Glossyboxene er jo ofte litt spennende også 😉
      Takk for gode tips!

    2. Kommer nok til å lage et slikt innlegg jeg også – hvem trenger vel ikke mase inspirasjon til juleshoppingen?
      Her var det masse fine ting! Veldig mye forskjellig, som passer til en hver person 🙂 Helt ærlig fikk jeg litt lyst på den sjokoladen selv, haha: sjokoladeelsker – jeg? – neida, selvfølgelig ikke. De melkeflaskene var skikkelig søte, hihi 😀

    3. Kristin: Takk! 😀 Ja, det er neimen ikke så lett!
      Samme her, gleder meg! Har du lest den første?
      Ja, tenkte kanskje det kunne være en god gaveidé. Det går jo an å gi én, eller et abonnement 😀

    4. Vilde: Det er alltid kjekt med litt inspirasjonspåfyll 😀
      Så bra tingene falt i smak! 😀 Hehe, du er søt! Det er kakaomasse og kakaosmør som kan brukes til å lage sjokolade og sunt godis med ^^ Meen sjokolade er aldri feil (eller jo egentlig) xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg