Inspirasjonspåfyll på Colosseum Minigjenbruksstasjon

Jeg var som sagt på et bloggtreff i kveld, på Colosseum Minigjenbruksstasjon. Her fikk vi fine foredrag fra renovasjonsetaen hvor de fortalte at de ville sette mer fokus på ombruk, ved å få flere til å bruke gjenbruksstasjonene. Så fikk vi litt informasjon om hvordan gjenbruksstasjonene fungerer osv. Etter det var det noen megainspirerende damer som snakket om redesign av interiør og vi fikk se så mange fine bilder av gamle ting de hadde gitt nytt liv til. Jeg har med andre fått en god dose inspirasjon i dag og er skikkelig klar for å kaste meg over redesign selv! Men først må dere få se noen bilder fra i dag!

Skal det være en lekebil?

Flinke foredragsholdere!

Borddekorasjon uten om det vanlige.

Vurderte å plukke med meg dette morsomme kruset hjem, men så kom jeg på at skapene mine nesten ikke har plass til en ekstra mummikopp, så da måtte jeg la den stå.

På disse gjenbruksstasjonene kan du levere fra deg ting du ikke trenger, som kaffekopper, pyntegjenstander, bøker, klær osv. De har også større gjenbruksstasjoner hvor du kan levere møbler sykler og større ting. Og det geniale er at de sorterer disse tingene og setter masse fint frem slik at man kan ta det man har lyst på hjem, helt gratis! Lommeboka mi jubler, hvorfor har jeg ikke visst dette før? Jeg fikk i hvert fall med meg noen kjempefine ting hjem i dag, som jeg skal få tatt bilder av i morgen til dere. Vi har en sånn minigjenbruksstasjon like nedi gata her så gjett om jeg skal ta med meg litt rask jeg ikke bruker lenger og kanskje jeg får med meg noen fine skatter hjem i samme slengen.

12 kommentarer

Siste innlegg