Tur til Vettakollen

Det ble visst litt sen oppdatering her i dag, men jeg har kost meg så mye at det ikke har vært tid til overs. Dagen startet med en tur på loppemarked etterfulgt av et lite kafébesøk med Vilde. Vi fikk begge med oss noen fine, og veldig billige ting fra loppis! Endelig er loppemarkedssesongen i gang. Kan godt vise dere hva jeg fant, hvis dere vil? Da vi hadde slurpet i oss kaffen dro vi hjem for å plukke opp Matias og så bar det til skogs. Vi tok T-banen opp til Sognsvann og målet for dagen var Vettakollen. Kameraet fikk selvfølgelig være med på tur, så her er et lite bildedryss.

Ballerina og appelsinjuice ble med i tursekken. Proviant er viktig!

Endelig på toppen! Vi klarte å gå en stor omvei, så turen ble mye lengre enn planlagt. Det gjorde egentlig ikke så mye, med godt selskap blir det uansett gøy.

På toppen var det kjempefin utsikt over Oslo, bare synd det var så tåkete.

Matias sitter å filosoferer i de dype skoger.

Sporty Spice!

Selv om det ble en litt lengre tur enn vi trodde, og selv om det begynte å regne litt på slutten var det en veldig fin tur. Det var faktisk første gang jeg har vært oppe ved Sognsvann, og jeg har bodd i Oslo i 2 år! Haha, det er jo nesten ikke til å tro! Men jeg skal si det ga mersmak, håper vi får til en sånn tur igjen snart. Nå derimot sitter jeg mett og god i sofaen med bena godt plantet på bordet og skal se ferdig Skal Vi Danse. Jeg pleier ikke følge med på det fast, men nå som Fotballfrue er med må jeg bare se.

14 kommentarer

Siste innlegg