Oppskrift: enkel sjokolademilkshake

Nå er det jo helg igjen og da er det innafor å kose seg litt, og i dag falt valget på milkshake. Det er sånn ting jeg glemmer at det går an å lage, men når jeg først gjør det smaker det jo så godt! I dag ble det sjokolademilkshake med et hint av banan. Oppskrift trengs neste ikke, men her har dere den likevel.

Ingredienser til et stort glass

  • 3 kuler sjokoladeis
  • 1/2 frossen banan
  • 1dl melk
  • 1ts 100% kakao

Så er det bare å blande alle ingrediensene i en blender. Hvis du vil ha en mer eller mindre flytende milkshake tilsetter du bare mer melk eller is etter ønske. Bytt ut sjokoladeisen med vanilje og bananen med jordbær så får du er god jordbærmilkshake. Hvis du liker litt kaffesmak på milkshaken din kan du bruke denne oppskriften og bare tilsette kaffe til du får ønsket styrke. Og så er det bare å nyte!

Dette var ingen dum godsak også er det jo så greit at man kan variere smakene i det uendelige! Nå skal jeg slurpe i meg resten før jeg skal ut å ta noen bilder til et annet innlegg som kommer i løpet av helga.

20 kommentarer

Siste innlegg