Lag din egen saftis i sommer!

Nå som sommeren er her for fult tenkte jeg å komme med et lite tips til dere. Det har jo lett for å bli en del i is om sommeren, og for å variere litt kan du jo lage din egen is. Da vet du akkurat hva isen inneholder og du kan sette sammen dine egne smakskombinasjoner.

Det du trenger er isformer, saft og eventuelt litt frisk frukt eller bær til å ha i isen. Dette her blir en veldig enkel oppskrift, men det går selvfølgelig an å bytte ut saft med juice, smoothie eller hva man måtte ønske. Jeg blandet litt sterk Fun Light med kiwi og jordbærsmak og for å gjøre isen litt mer spennende kuttet jeg opp noen ferske jordbær og hadde i. Hvis du ikke vil bruke jordbær, kan du selvfølgelig velge annen frukt og bær.

Husk å ikke fylle formene helt fulle hvis du skal ha noe i, de renner utrolig fort over!

Så er det bare å sette isen i fryseren og om noen timer har du deilig saftis!

Denne her ble veldig frisk og god, og jordbærene gjorde isen mye mer spennende med en gang. Jeg har flere oppskrifter jeg har lyst til å prøve ut i løpet av sommeren, så det kommer nok et par slike innlegg til etter hvert.

13 kommentarer
    1. God ettermiddag skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god torsdag, og håper du får en fantastisk torsdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg 🙂
      Vil også tipse deg om konkurransen jeg akkurat åpnet på bloggen min der du kan vinne en helt ny, ubrukt kjole fra nelly.com! Den var dessverre for stor for meg, men da kan jeg heller glede deg med den 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    2. Så utrolig genialt! Det ser jo bare helt fantastisk ut 🙂 Dette må prøves ut 😀 Og ja, da vet man jo hva det inneholder, i tillegg til at det er mye sunnere enn fløteis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg