Vurdering av Freia Kamel-sjokolade

Hei igjen dere! Nå vet jeg at det har blitt et par vurderingsinnlegg på rad her, men denne kunne jeg bare ikke vente med å fortelle dere om! Har dere hørt om Freias nysatsing, melkesjokolade med kamelmelk isteden for vanlig kumelk (HER)? Det høres kanskje litt rart ut, men kamelmelk har faktisk flere fordeler ved seg. Blant annet inneholder ikke melken laktose, den er rik på vitamin C og den skal faktisk være like næringsrik som morsmelk. Smaken skal være ganske lik vanlig kumelk, så ikke bekymre dere for det.

Så var det tid for testing av selve sjokoladen! Den både ser og lukter som vanlig sjokolade, så dette lover bra.

Jeg kjenner heller ingen forskjell på smaken, den smaker slik melkesjokolade skal smake. Siden denne er litt mer næringsrik enn vanlig melkesjokolade tror jeg dette kommer til å bli en suksess! Jeg kommer i hvert fall til å bytte over til denne når den komme i butikken.

26 kommentarer

Siste innlegg