Dag 3 i London

Tenk, snart er det helg igjen og tredje søndag i advent. Det er faktisk under to uker til jul, jeg kan nesten ikke tro hvor fort tiden har gått! Uansett, jeg har et par dager igjen her i London før jeg kommer hjem og må få ordnet siste rest til jul.

I går holdt vi oss unna stresset og maset på Oxford Street og dro heller en tur til Notting Hill. Vi gikk langs Portobello Road og tittet på de søte butikkene der. Til vår store overraskelse hadde de Hummingbird bakeri der og gjett om vi måtte rett inn! De har verdens søteste (i dobbelt betydning) cupcakes der. I Sommer da vi var der hadde de 4. juli-tema og nå var det selvfølgelig jul.

Se på disse små skjønningene! Jeg plukket med meg en sjokolade-cupcake med julemotiv og en pepperkake-cupcake. Herlig!

Etter Notting Hill dro vi en tur til det store kjøpesenteret Westfields hvor de faktisk har en innendørs skøytebane. Hadde såå lyst til å prøve, men vi skal mest sannsynlig til Hyde Park i kveld så jeg får holde ut til da.

Før vi trakk oss tilbake på hotellet dro vi en rask tur innom Harrods. Man kan nesten ikke være i London uten å dra dit? Vi kjøpte bare fransk makroner, men det var veldig gøy å gå rundt å kikke på alle de fine butikkene.

Nå skal ut å gjøre de siste innkjøpene før det blir en tur til Big Ben, Buckingham Palace og så Hyde Park i kveld. Fullstappet dag med andre ord!

19 kommentarer

Siste innlegg