Dagens loppemarked-kupp

I dag startet dagen med en tur på loppemarked igjen, overrasket? Tenkte meg det! Mamma og naboen skulle dra så da slang jeg meg bare på. Det var ganske mye fint der og jeg fant som vanlig noen godbiter som ble med hjem. Hadde jeg hatt større leilighet skulle jeg plukket opp et par møbler også, men det er dessverre ikke mye plass til overs hos oss.

Synes denne lille vesken var skikkelig fin. Jeg har en greie for små, søte vesker så da ble den min. Kjøpte den sammen med litt andre klesplagg i pose for 50 kroner.

Denne kjolen er ikke så veldig fin slik den er nå, men jeg håper at jeg en dag kan få prøvd meg litt med symaskin. Jeg har lyst til å gi den et litt annet snitt, fjerne eller flytte den store pynten i midten og gjøre noe med skuldrene. Jeg tar meg som regel vann over hodet med slike prosjekter, men vi får se hva jeg får til.

Denne må også få en runde med symaskinen før jeg vil bruke den. Kanskje et belte i livet kan gjøre litt med den superkjedelige formen? Fargene passet i hvert fall veldig godt i sammen.

22 kommentarer

Siste innlegg