Dagens loppemarkedfangst

Kom for ikke lenge siden hjem fra loppemarked med to poser klær, et par sko og 120 kr mindre i lommeboken. En vellykket loppemarkedsdag med andre ord! Jeg kom meg avgårde litt sent i dag da det bøttet ned og egentlig ikke fristet å gå ut. Likevel tok jeg turen, og er veldig fornøyd med det. Fordi jeg kom så sent startet de opp posesalg nesten med gang jeg kom! 50 kr for en pose klær, det er jo litt sykt. Her er et lite utvalg av hva jeg kom hjem med.

Likte så godt det grove stoffet til denne blazeren. Svart går til det meste, så den kommer jeg helt sikkert til å få god bruk for.

Passe varm jakke til tidlig høst, ser for meg å bruke denne masse i tiden fremover. Likte veldig godt stoffet, men vurderer å bytte ut knappene.

Denne her må jeg le litt av! Den er egentlig fantastisk stygg, men så klarte jeg ikke gå fra den heller. Aner ikke om jeg i det hele tatt tør å gå med den, men jeg har en plan for hvordan jeg kan bruke den. Vi får se, det er jo litt trist om den bare bil hengende i skapet! Hva synes dere? Stygg eller kul?

Så til slutt enda en blazer. Denne synes jeg hadde så fine farger og jeg har ingen blazer som denne.

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med dagens fanst, det ble (som vanlig) mest jakker, men også en skjorte, et par kjoler og sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farten. Jeg kjøpte også et par sko, som var veldig slitte og stygge, men jeg har så vidt startet på et lite DIY-prosjekt med de, så viser de når jeg er ferdig.

16 kommentarer

Siste innlegg