Selena Gomez konsert

Da har jeg endelig fått gått igjennom alle bildene fra i går. Utrolig mange av de ble dårlige, så er glad jeg tok mange. Siden det dessverre ikke er lov å ha med speilrefleks inn på konserter måtte jeg ta til takke med et lite kompaktkamera. Grunnen til at jeg har skrevet navnet over bildene er ikke fordi de ble så utrolig bra, men fordi det er litt stas å ha egne bilder fra en konsert. Bildet fra M&G kan jeg også legge ut, men må vente til jeg får det. Vi skal få det i løpet av et par dager. Håper ikke bildet er ut av fokus eller at en av oss blunker! Det hadde vært så kjedelig…

M&G med Selena tror jeg er noe ganske annet enn med Justin Bieber. Hun var søt og imøtekommende, og tok seg tid til å snakke med hver enkelt. Det hele varte ikke lenge, men var likevel utrolig gøy. Jeg fikk gitt henne en liten gave som hun virket veldig begeistret for. Etter M&G fikk vi en liten pose med litt effekter og deretter ble vi vist inn til konsertlokalet. Vi fikk komme inn før alle andre som hadde stått i kø, og fikk dermed de beste plassene! Jeg sto helt fremme ved scenen under hele konserten, så var veldig heldig. Vi hadde planlagt et lite ballong-prosjekt under sangen “Birthday”, hvor vi skulle ha med ballonger og kaste de rundt i salen under sangen. Dette ble veldig kult og det virket som at hun likte det. Hun smilte i hvert fall godt og sendte en ballong tilbake til oss da den kom opp på scenen. Etter konserten var over ble vi fra M&G tatt med for å registrere adressen vår slik at vi kunne få tilsendt en signert plakat i posten. Hun pleier alltid å komme ut ved bussen sin etter hver konsert for å ta noen bilder og slikt med fansen, så jeg ble med på det også. Noen av bildene har hun lagt ut på Instagram, men jeg er ikke på noen av de.

Jeg er veldig fornøyd med konserten, tross all dyttingen. Hun sang og danset veldig bra, men jeg kunne ønsket meg litt bedre lydkvalitet. Jeg synes lyden fra henne ble litt borte i all musikken, lurer på hvordan dette var for de som sto bak? Det kunne også vært litt bedre informasjon på forhånd om hvordan M&G ville foregå, men til gjengjeld ble alt gjort veldig klart på konsertdagen.

22 kommentarer

Siste innlegg