Something old

Her om dagen ryddet vi i kjelleren og der fant jeg litt av hvert. Mye hadde tatt skade av å ligge der nede, så en del havnet dessverre i søpla, men noen gamle skatter dukket også opp. Fant en god del DVD-filmer som jeg hadde lagt der i mangel på plass, i tillegg til en haug med brettspill og et par tykke gensere jeg som kommer til å bli fine utover høsten. Når ting blir liggende så lenge pakket bort blir det nesten som å være på shopping i egne esker!

Disse tre tingene er jeg ekstra fornøyd med, en lommebok, en pung og en klokke.

Denne klokken har vært oldemoren min sin, så da er det jo ekstra stas å ha den. Den er ganske gammel derfor må den trekkes opp for å fungere, men jeg tror den må en tur til urmakeren da den slutter å gå etter bare en liten stund. Den er uansett fin å ha på armen, jeg bruker jo som regel bare klokken på mobilen, så jeg vil uansett kunne bruke den selv om den ikke fungerer.

Denne søte pungen passer perfekt til kort og noen mynter, utrolig praktisk om man bare skal ut en liten tur og ikke gidder dra med seg hele lommeboken.

Dette er en lommebok som jeg egentlig synes var litt stygg da jeg først fant den. Likevel så vokste den på meg, og jeg bestemte meg for å beholde den. Planen er å bruke den som en liten veske, det er nemlig sånne små fliker på siden hvor man kan feste en reim. Tror jeg vil ha en ganske lang reim, så jeg kan bruke den som skulderveske. Hva tror dere? Er den ikke litt stygg-kul da?

11 kommentarer

Siste innlegg